بانک کشاورزی

تاریخ: 15 بهمن 1392

بازدید مدیر امورمشتریان و هیئت همراه از شرکت رژین تاک استان کرمانشاه

امین مرادی مدیر امور مشتریان به همراه میرزایی رئیس اداره کل اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری ، نعمتیان رئیس اداره کل تحقیق و توسعه ، معماران معاون اداره بانکداری اختصاصی و شرکت ها و هیئت کارشناسی همراه از شرکت رژین تاک ،بزرگترین کارخانه صنایع تبدیلی استان کرمانشاه با ظرفیت تولید سالانه حدود150000تن رب گوجه فرنگی رژین و سایر فرآورده ها روز 9بهمن ماه سال جاری بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان، در این بازدید درباره نحوه تعامل هرچه بیشتر بانک و شرکت رژین تاک که با حدود4000نفر کشاورز مراوده مستقیم داشته و محصولات آنها را خریداری می کند، بحث و تبادل نظر شد .
بر اساس این گزارش، دربخش دیگر از این سفر نیز جلسه ای با روسای شعب شهری ،گروه تجهیز منابع استان و با ارائه دیدگاه ها و نظرات روسای شعب استان به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد. و مهندس محمد رضا پویافرد مدیر استان کرمانشاه گزارشی را در زمینه عملکرد استان کرمانشاه و مقایسه آن با سیستم بانکی کشور ارائه کرد .
این گزارش می افزاید؛ در ادامه این جلسه مهندس میرزایی رئیس اداره کل اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری نیز افزود: تا کنون نگاه همکاران به مشتریان بانک از نظر ارائه خدمت متفاوت بوده و ما باید این نگاه را تغییر بدهیم . مشتریانی که منابع ما را تشکیل می دهند ومشتریانی که از ما تسهیلات و خدمات می گیرند هر سه مورد مشتری بانک هستند و باید با آنها برخورد درشان و منزلتشان را داشته باشیم.
لازم به ذکر است نعمتیان نیز در زمینه رویکرد جدید بانک و CRMتوضیحاتی راارائه کرد وهمچنین مرادی مدیر امور مشتریان نیز درباره فضای حاکم بر نظام اقتصادی کشور،وضعیت نظام بانکی وجایگاه بانک کشاورزی در نظام بانکی ، عملکرد مدیریت استان کرمانشاه ، انتظارات همکاران از از بانک کشاورزی وهمچنین انتظارات بانک از همکاران مطالبی را ارائه و تاکید کرد مشتری محور تصمیمات بانک قرار دارد.